Otimme tekoälyn käyttöön chatbotissamme

Tekoälyn käyttö chatboteissa on mullistanut asiakaspalvelun ja vuorovaikutuksen digitaalisessa ympäristössä.
Chatbotit hyödyntävät luonnollisen kielen käsittelyä (NLP) ja koneoppimista, mikä mahdollistaa niiden ymmärtää ja käsitellä ihmisten esittämiä kysymyksiä ja pyyntöjä.

Bottimme on ollut käytössä lokakuusta 2024 alkaen, joten se vasta ala-asteella, oppimisvaiheessa.
Chatbottimme pyrkii tarjoamaan asiakkaillemme nopean tavan tutustua tuotteisiimme ja löytää paras ja kustannustehokkain ratkaisu kulloiseenkin tarpeeseensa.
Tiedostamme, että tekoäly ei korvaa ihmistä asiakaspalvelussa, myyntimme on tavoitettavissa entiseen malliin. Myynnin yhteystiedot löydät täältä.

Käyttämämme malli GPT-4o

GPT-4o on OpenAI kehittämä edistynyt kielimalli, joka perustuu GPT-4-arkkitehtuuriin. Se on suunniteltu parantamaan aiempien mallien kykyä ymmärtää ja tuottaa luonnollista kieltä. GPT-4o sisältää useita uusia ominaisuuksia ja parannuksia.

Lisätietoa antaa jari.ihanainen@nextprint.fi